آخرین اخبار
کد مطلب: 125012
چهار هکتار از اراضي جنگلي شهرستان لردگان دچار حريق شد
تاریخ انتشار : 1396/03/26 19:40:42
نمایش : 2246
رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان لردگان، از آتش سوزي در جنگل هاي روستاي کرف شهرستان لردگان خبر داد.
ايمان اسکندري، رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت:  ساعت 14 بعداز ظهر امروز جمعه ( 26 خرداد ماه 96)  گزارشي مبني بر آتش سوزي در جنگل هاي روستاي کرف از توابع بخش مرکزي شهرستان لردگان به منابع طبيعي داده شد که سريعاً نيروهاي يگان حفاظت و کشيک را به محل اعزام شد و با مشارکت نيروي آتش نشاني، نيروي انتظامي و اهالي روستاي کرف توانستيم از روند گسترش آتش سوزي جلوگيري کنيم و آتش را به طور کامل مهار کنيم.

وي افزود: آتش سوزي در سطح 4 هکتار از اراضي جنگلي روستاي کرف بوده و عامل اصلي آن دفع غير بهداشتي و بدون مجوز زباله توسط دهياري روستاي کرف در اراضي جنگلي و آتش زدن غير اصولي اين زباله ها بوده است که باعث شده با توجه به خشکي زيراشکوبها در بين اراضي جنگلي و باد شديدي که در منطقه حاکم است آتش گسترش پيدا کند و به سطح جنگل نفوذ پيدا کند.

اسکندري گفت: اگر امکانات اطفاي حريق در اختيار دهياري ها و شوراها اسلامي شهر و روستا جهت کنترل آتش قرار بگيرد آتش سريع تر کنترل مي شود و آتش سوزي گسترش پيدا نمي کرد.
وي در پايان از مردم خواست در صورت بروز  هر گونه حادثه از قبيل آتش سوزي جنگل ها يا ارائه گزارشات خود مي توانند با شماره 1504 تماس حاصل فرمايند تا ماموران منابع طبيعي سريعاً خود را به محل اعزام شوند.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس